Accenture
Bewertung für Accenture

.na

9. August 2018
In my recent capacity as Team lead for Accenture Mauritius Services Limited, I could significantly expand my skill-set. My responsibilities for processing accurately caused me to develop my Time management and my Problem-solving. I believe that these skills, as well as my experience in account payable,
16. Februar 2021
Teamleiter (Ehemaliger Mitarbeiter) - Frankfurt am Main
- Lots of meetings ,your whole day went into unnecessary meetings then you need to do your work in your personal time.- Racism: they say it loud that they have zero tolerance about racism. but in actual there is lot of racism and none cares about it.- if you sits late in office then you are productive- Work from options are available
Vorteile
subsidised Lunch
Nachteile
No work life balance
11. April 2020
Software Engineer (Derzeitiger Mitarbeiter) - Kronberg
die Beförderung erfolgt mit unangemessenen Regeln, von daher ist es schwierig befördert zu werden auch nach mehreren Jahren Erfahrung. und das ist unfair.
Offizielle Antwort von Accenture
27. Mai 2020
Hallo! Vielen Dank für deine Bewertung! Wir möchten Dich gern zum Gespräch einladen, um des Thema Beförderungsregeln und -transparenz im persönlichen Gespräch zu diskutieren. Wir legen Wert darauf, dass unser Beförderungssystem von allen Kollegen verstanden und mitgetragen wird. Bis dahin wünschen wir Dir alles Gute, Gesundheit und weiterhin viel Erfolg! Dein Accenture HR-Team
26. Dezember 2019
Application Developer Senior Analyst (Derzeitiger Mitarbeiter) - germany
BMW Corporation is German luxury vehicle, motorcycle, and engine manufacturing company headquartered in Munich It is one of the best-selling luxury automakers in the world.