Accenture
Alle Bewertungen für Accenture lesen

Accenture

Bewertung für Accenture

Office politics and racism

- Lots of meetings ,your whole day went into unnecessary meetings then you need to do your work in your personal time.- Racism: they say it loud that they have zero tolerance about racism. but in actual there is lot of racism and none cares about it.- if you sits late in office then you are productive- Work from options are available

Vorteile

subsidised Lunch

Nachteile

No work life balance

Offizielle Antwort von Accenture

24. März 2022
Hello! Thanks for your feedback. We are sad to hear that your time with us did not meet your expectations. However we'd like to add that we we do not tolerate any sort of racism. If you or any other colleague experienced racism or similar behaviour aganist anyone within our community, we ask to report that immediately. We have strict protocols in place to stop and sanction such actions. Accenture is a place of diversity and respect. We wish you all the best for your future endeavours. Your Accenture HR team

Good Company

Great work life balance, Many things to learn but at times depends on the porject you get

Accenture ist super um Erfahrung zu sammeln wenn man weiß was man will

Accenture ist gut für leute die wissen in welche richtung sie wollen und auf ein geregeltes leben an einem ort verzichten können.

Vorteile

Super Mentalität. Sehr aufgeschlossen

Nachteile

geringes gehalt für analyst

Fortbildung

Das Firma bietet viele Moglichkeiten für Fortbildung an

Offizielle Antwort von Accenture

24. März 2022
Hey, vielen Dank für deine Bewertung und deinen wichtigen Hinweis zum Thema Fortbildung. Lernen, wachsen und weiterentwickeln sind wesentliche Bausteine einer Karriere bei Accenture, das fördern wir. Alles Gute und viel Erfolg weiterhin. Dein Accenture HR-Team

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei Accenture. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.Frage stellen

• Accenture
  • Office politics and racism