Brunel

Bewertungen für Brunel

Fairer Arbeitsgeber

Aufgeschlossene Unternehmenskultur . Ich fühlte mich gut bei Brunel.

Empfehlenswerter Arbeitgeber, super Betreuung in der Niederlassung vor Ort! Immer wieder gern!

Vom ersten Vorstellungsgespräch über die Vorbereitung auf Gespräche bei möglichen Einsatzunternehmen bis hin zur Betreuung im Projekt und der anschließenden Übernahme beim Kunden habe ich mich stets bestens betreut gefühlt. Es gab zu jeder Zeit einen sehr wertschätzenden Umgang und ein offenes Ohr bei den Kollegen in der Niederlassung.

Avoid

Bad place to work, mangers and call centre don't know anything about the job!!!!!!!!!!!!!!!!!!!don't recommend that place to anyone, avoid.............

Nice team members

I met great people there and still have a good relationship with them. I learned how to work as team here. This company has people from all over the place so there are diversities, respect others, and flexibility.

Vorteile

Diversity, Good people

Nachteile

Benefits are just fine

safety at all times

Your job is transporting people. You have to be professional at all times. That means following the schedule, practicing good hygiene, being on time to work so others can also be on time for their shifts, and having safety as your goal at all times.

Empresa agradável muito satisfeito e ter feito parte desse grupo

Empresa excelente para trabalhar apesar do salário não ser uns do melhores mais a empresa compre com toda responsabilidade satisfação ter feito parte e uma empresa incrível

Vorteile

Ticket refeição e demais benefício

Nachteile

Salário

very good place to work with

I was very luckily to be working with Brunel learnt lot about recruitment industry process and steps how recruitment is conducted. Due to virtue of its reputation we were having an edge over our competitors which helped in our success.

Nette Kollegen, Führungskräfte allerdings nur umsatzorientiert, Ziele realitätsfern

Freundliche Kollegen und nettes Team vor Ort, allerdings mehr nach Art Hire & FireEs zählen nur Zahlen, Faktor Mensch ist nicht wichtig, kurz vor Ablauf der Probezeit wurde ich coronabedingt gekündigt während eine andere Mitarbeiterin zur gleichen Zeit befördert wurdeNach außen hin tolle Darstellung eines großzügigen, modernen Arbeitgebers, Realität nüchtern

Terrible place to work the managers are idiots!!!

Overall bad place for work they're treating you like s... T, people who work in the call centre suppose to support you and help you but they are idiots!!!

Productive

Great company, management took vested interest in your work. Opportunity for advancement.Family Orientated. Listened to any comments, & liked feedback on projects, conditions,

Vorteile

work available

Nachteile

Some of the people working for them

Jobs bei Brunel

Productieve en gezellige werkomgeving

Ik heb jarenlang met plezier voor Brunel gewerkt en steeds bij de verschillende opdrachten goede ondersteuning gekregen van mijn accountmanagers. Echter men kon geen opdrachten meer vinden van aan de kust tot aan Gent en daarom zijn we in samenspraak de samenwerking stopgezet. Dient gezegd dat sedert Muriel Baes en Marijne Verhoef er weg zijn ik geen voorstel tot job meer heb gekregen. Ook Wieland de Grendel was een uitmuntende accountmanager. De nieuwe HR Lucie Wachtelaer had een nogal stroeve en andere manier van denken vergeleken met haar collega's, nu ex collega's.

Productive outfit

Work covered mining oil & gas projects, onshore and offshore. Far stretches of the country and many miles offshore. Safety is paramount for good reason so we all adapted

Keine Rückmeldung, wurde anscheinend "vergessen"

Trotz gutem Vorstellungsgespräch und positiver Prognose, erhielt ich nie eine Rückmeldung. Bei (Rück-)Fragen dauerte teilweise eine Woche, um den Verantwortlichen persönlich sprechen zu können, E-Mails wurden nicht beantwortet. Sehr schade und unprofessionell.

Supportive

Extremely supportive during my tenure as a contractor working with Brunel as my operating agency. Always on hand to answer any questions, excellent administrative support.

Flexibel en doorgroeimogelijkheden

Brunel is een leuke, informele werkomgeving met flexibele werktijden. Er zijn daarbij, wanneer je daar zelf open voor staat, veel mogelijkheden om door te groeien.

Overall good

Hard to get the foot in the door, and hard to get with corporate. Many location options and tons of opportunities to make a great living. Need to be out of Houston to have the most success

Veel ruimte voor ambitie en ontwikkeling

Leuke, open werksfeer waar initiatief nemen en pro-actief werken gewaardeerd wordt. Veel ruimte voor ontwikkeling

Its great opportunity to work with brunel

from 2019 to still, i did not face any problems. i really comfortable work with brunel.they will clarify my any doubts through phone call. because i am working in andhra pradesh. actually, i got this offer through ALSTOM TRANSPORT INDIA LTD.,

Energieke en uitdagende omgeving

Diversiteit in het werk en ondernemende instelling.

sehr dynamoischer Arbeitgeber

sehr gute Kommunikation, Standortübergreifend ich habe mich im Bereich Mitarbeiterführung verbessert der Zusammenhalt in "meiner" Flughöhe ist topp!

Irresponsabilidade

Atuei como terceirizado para um cliente, no momento da entrevista e admissão fui informado que era um contrato de prazo indeterminado, cerca de dois meses após a contratação fui informado que estava sendo desligado e que aquele contrato se tratava de um contrato temporário.

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei Brunel. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.Frage stellen

3.9

• Brunel