Mobilae
Bewerten Sie diese Firma

Mobilae

Bewertung für Mobilae
Arbeitskultur

Pima bedrijf, recht door zee, resultaatgericht en hart voor het personeel.

Telefoons aan 's morgens en het kon beginnen. Ik had de positie veroverd van inbound! Ik werd gebeld. Dat was de hele dag zo dus ook als je begon. Daarna is het alleen maar leuk geweest. Mensen begonnen je te kennen. Ik heb ook geleerd dat ouderen betuttelt worden door instanties, het erg moeilijk hebben met achterlijke beslissingen van gemeentes en instellingen. Na een maand training en denken ik moet het onder de knie krijgen kreeg ik de smaak te pakken. Ik werd al snel de eerste verkoopster met het grootste verkoopresultaat. Het bedrijf was goed voor zijn personeel. Natuurlijk uit eigenbelang waren zij uiterst vriendelijk en behulpzaam om jou het vak te leren. Eén collegea was niet oke waardoor ik mijn baan heb opgezegd. Hij stal van zijn collega's en de directie kon dat niet bewijzen. Ik wist beter. Het moeilijkste was in het begin van dit werk, ik dacht: "Wat doe ik hier" Daarna heb ik alleen maar genoten van de gesprekken met klanten en de ouderen die gebruik maakten van de produkten die ik moest verkopen. Dat heeft alles goedgemaakt en was ik op mijn best. Ik heb daar een hoop verdiend. Ik kreeg de qualificatie Coach verkoop maar heb dat niet meer kunnen genieten vanwege mijn ontslagaanvraag.

Vorteile

heerlijke gesprekken met allerlei mensen van diverse pluimages.

Nachteile

eigenlijk niet op dat ene geval van stelen na.

Bewertungen nach Kategorie

5.0Work-Life-Balance
5.0Vergütung/Leistungen
4.0Jobsicherheit/Karriere
4.0Unternehmenskultur

Ähnliche Bewertungen

Toller Arbeitsplatz mit netten Kollegen

Bei Mobilae erhält man die Möglichkeit, zu zeigen was man kann. Man bekommt die Freiheit und Mittel gestellt, um seinen Job erfolgreich zu machen. Die Kollegen sind super hilfsbereit und sorgen dafür, dass man sich auf die Arbeit freut.

Drücker Methoden

Hier wird ohne Rücksicht auf Verluste den Kunden etwas unter Vorspielung falscher Tatsachen und mit Tricksereien aufgedrückt, teils zu komplett Überzogenen Preisen.Das ganze Geschäftsmodell beruht darauf sich die kompletten Zuschüsse der Krankenkassen zu den Pflegegraden ein zustreichen.

Vorteile

Firmenwagen

Nachteile

Ständiger Druck Abschlüsse zu generieren um jeden Preis
War diese Bewertung hilfreich?

Möchten Sie wissen, wie es ist, hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei Mobilae. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.Frage stellen

Gesamtbewertung

Bewertungen für Mobilae nach Standort

• Unternehmen
  • Mobilae
  • Bewertungen
  • Pima bedrijf, recht door zee, resultaatgericht en hart voor het personeel.