Mobilae

Sortierung nach

HilfreichsteBewertungDatum
6 Bewertungen entsprechen dieser SucheAlle 13 Bewertungen ansehen
Arbeitskultur

travail intensif avec decouchage toute la semaine

Top-Bewertung auf Indeed

Hilfreichste Bewertung, ausgewählt von Indeed
relationnel avec clientèle très enrichissante beaucoup de route beaucoup d'heures supplémentaires 55h/60h par semaine

Vorteile

relationnel clientéle

Nachteile

fatigue route et intensité travail

A fuir

RDV présentation entreprise ,arrivé avec 20 minutes de retard,cause conduite sous une pluie diluvienne,bouchon suite très grave accident de la circulation sur l'autoroute, 350 kms de route,le responsable du recrutement est passé devant moi en m'ignorant, imbu de sa personne, n'a pas souhaité me recevoir ,l'a fait savoir par le secrétariat , je suis repartie aussitôt (350 kms) Pourtant j'ai expliqué la cause justifiée de ce retard au secrétariat En fait la dépendance de personnes âgées et ou handicapées lui assure son salaire .c'est tout ce qu'il retient .Vu les avis divers sur la société ,je n'ai rien perdu,si ce n'est que le temps passé sur la route ainsi que les frais occasionnés .Et pour finir : POSEZ UN KÉPI SUR LA TÈTE D 'UN ABRUTI ET IL CROIT GOUVERNER LE MONDE

Leerrijke omgeving met doorgroeimogelijkheden

Practicomfort is een bedrijf dat zich verder wil ontwikkelen en dit ook communiceert naar hun medewerkers. Iedereen wordt nauw betrokken in het proces om doelstellingen te behalen. Het bedrijf groeit mee met de markt en de nieuwste technologie waardoor je dag in, dag uit nieuwe dingen leert en uitdagingen aangaat. Alles is bespreekbaar en er wordt altijd een oplossing gezocht tussen de werkgever en de werknemer. Ook voor privé-omstandigheden. Verder is het een leerrijke omgeving waarbij je de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen.

Een gezellig groeiend Familie Bedrijf

Recent afgestudeerd heeft Practicomfort mij een mooie uitdaging gegeven. Ik verveel me nooit. Soms kan het druk worden en de stress opgevoerd worden maar in de juiste maat om productief te blijven. Practicomfort geeft het gevoel van een familie bedrijf maar tegelijkertijd zijn ze erg aan het groeien.

Vorteile

veel variatie in het werk

Nachteile

Soms wel een schuif cultuur met kleine taken

Geen goede werksfeer!

Door het niet positief uiten over het personeel hing hier een hele negatieve werksfeer. Waardoor het werk er veel minder leuk op werd. De waardering voor het gedane werk was ook erg ver te zoeken. Heb daarin tegen hier wel veel ervaring opgedaan.

Bewerten Sie Ihr aktuelles Unternehmen

Teilen Sie Ihre Erfahrungen, um anderen zu helfen

Arbeitskultur

Pima bedrijf, recht door zee, resultaatgericht en hart voor het personeel.

Telefoons aan 's morgens en het kon beginnen. Ik had de positie veroverd van inbound! Ik werd gebeld. Dat was de hele dag zo dus ook als je begon. Daarna is het alleen maar leuk geweest. Mensen begonnen je te kennen. Ik heb ook geleerd dat ouderen betuttelt worden door instanties, het erg moeilijk hebben met achterlijke beslissingen van gemeentes en instellingen. Na een maand training en denken ik moet het onder de knie krijgen kreeg ik de smaak te pakken. Ik werd al snel de eerste verkoopster met het grootste verkoopresultaat. Het bedrijf was goed voor zijn personeel. Natuurlijk uit eigenbelang waren zij uiterst vriendelijk en behulpzaam om jou het vak te leren. Eén collegea was niet oke waardoor ik mijn baan heb opgezegd. Hij stal van zijn collega's en de directie kon dat niet bewijzen. Ik wist beter. Het moeilijkste was in het begin van dit werk, ik dacht: "Wat doe ik hier" Daarna heb ik alleen maar genoten van de gesprekken met klanten en de ouderen die gebruik maakten van de produkten die ik moest verkopen. Dat heeft alles goedgemaakt en was ik op mijn best. Ik heb daar een hoop verdiend. Ik kreeg de qualificatie Coach verkoop maar heb dat niet meer kunnen genieten vanwege mijn ontslagaanvraag.

Vorteile

heerlijke gesprekken met allerlei mensen van diverse pluimages.

Nachteile

eigenlijk niet op dat ene geval van stelen na.

Jobs bei Mobilae

Weitere Jobs anzeigen

Möchten Sie wissen, wie es ist, hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei Mobilae. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.Frage stellen

Gesamtbewertung

2.9