Mobilae

Sortierung nach

HilfreichsteBewertungDatum
3 Bewertungen entsprechen dieser SucheAlle 13 Bewertungen ansehen
Arbeitskultur

Geweldige collega's op begane grond

Top-Bewertung auf Indeed

Hilfreichste Bewertung, ausgewählt von Indeed
AUB denk na voor je begint, GEEN pensioenvoorzieningen, GEEN aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering, eigenlijk ... Gewoon niks!!! Dus u bent gewaarschuwd!!! Ga aub niet voor een baan als je gaat werken op de 1e verdieping

Vorteile

Collega's van CC zijn super!!

Nachteile

Te veel om op te noemen

Geen goede werksfeer!

Door het niet positief uiten over het personeel hing hier een hele negatieve werksfeer. Waardoor het werk er veel minder leuk op werd. De waardering voor het gedane werk was ook erg ver te zoeken. Heb daarin tegen hier wel veel ervaring opgedaan.
Arbeitskultur

Pima bedrijf, recht door zee, resultaatgericht en hart voor het personeel.

Telefoons aan 's morgens en het kon beginnen. Ik had de positie veroverd van inbound! Ik werd gebeld. Dat was de hele dag zo dus ook als je begon. Daarna is het alleen maar leuk geweest. Mensen begonnen je te kennen. Ik heb ook geleerd dat ouderen betuttelt worden door instanties, het erg moeilijk hebben met achterlijke beslissingen van gemeentes en instellingen. Na een maand training en denken ik moet het onder de knie krijgen kreeg ik de smaak te pakken. Ik werd al snel de eerste verkoopster met het grootste verkoopresultaat. Het bedrijf was goed voor zijn personeel. Natuurlijk uit eigenbelang waren zij uiterst vriendelijk en behulpzaam om jou het vak te leren. Eén collegea was niet oke waardoor ik mijn baan heb opgezegd. Hij stal van zijn collega's en de directie kon dat niet bewijzen. Ik wist beter. Het moeilijkste was in het begin van dit werk, ik dacht: "Wat doe ik hier" Daarna heb ik alleen maar genoten van de gesprekken met klanten en de ouderen die gebruik maakten van de produkten die ik moest verkopen. Dat heeft alles goedgemaakt en was ik op mijn best. Ik heb daar een hoop verdiend. Ik kreeg de qualificatie Coach verkoop maar heb dat niet meer kunnen genieten vanwege mijn ontslagaanvraag.

Vorteile

heerlijke gesprekken met allerlei mensen van diverse pluimages.

Nachteile

eigenlijk niet op dat ene geval van stelen na.

Bewerten Sie Ihr aktuelles Unternehmen

Teilen Sie Ihre Erfahrungen, um anderen zu helfen

Möchten Sie wissen, wie es ist, hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei Mobilae. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.Frage stellen

Gesamtbewertung

• Mobilae
  • Bewertungen
  • Katwijk aan den Rijn
Sagen Sie uns, wie wir diese Seite verbessern können
Was würden Sie hinzufügen oder ändern?