PhysioMatch

Bewertungen nach Kategorie

4.9Work-Life-Balance

Sortierung nach

HilfreichsteBewertungDatum
Alle 7 Bewertungen werden angezeigt.

Prettige werkomgeving

Top-Bewertung auf Indeed

Hilfreichste Bewertung, ausgewählt von Indeed
Korte en platte lijnen wat het werk zeer prettig maakt. Tevens heerst er een leuke informele werksfeer waarbij de persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

Productieve en gezellige werkomgeving

Het werken bij PhysioMatch ervaar ik als positief. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en aandacht voor je privéleven. Het werk is uitdagend en er is veel afwisseling. Collega's zijn altijd vriendelijk en vrolijk!

Vorteile

Snel contact, leuke mogelijkheden, doorgroeimogelijkheden, internationaal, geen vooroordelen
Arbeitskultur

Fijne werkgever, persoonlijk en professioneel

Hier ben je zeker geen nummer. Zowel als werknemer als klant niet. Er heerst een fijne werksfeer zowel tussen de collega's als met het management. Het is een leuke organisatie waarbij groei en ontwikkeling een belangrijke plaats hebben. Ik krijg als account manager/recruiter de ruimte om mijn eigen draai te vinden met een goede begeleiding.

Vorteile

Open voor ideeën, persoonlijk, leuk team
Arbeitskultur

Gezellige werkomgeving waar je wordt gestimuleerd uiterste uit jezelf te halen

Vanaf de eerste dag had ik de vrijheid om dingen aan te pakken zoals mij dat goed leek. Bij vragen kon ik deze altijd stellen en werd ik geholpen en gestuurd om mezelf te verbeteren. Daarnaast is de sfeer altijd erg goed en is er altijd tijd voor een coachmomentje of een gesprek.

Leuk. enthousiast bedrijf!

Na een leerzame stage van een half jaar waarin ik mij als persoon, maar ook op de arbeidsmarkt enorm heb kunnen ontwikkelen. PhysioMatch heeft mij de kans gegeven om ook na mijn stage actief te blijven voor PhysioMatch zodat ik de volgende stappen in mijn carrière kan gaan maken!

Bewerten Sie Ihr aktuelles Unternehmen

Teilen Sie Ihre Erfahrungen, um anderen zu helfen

Arbeitskultur

Klanten snel en professioneel geholpen

Dankzij PhysioMatch heeft FysioSupplies een aantal kalmten kunnen helpen aan extra personeel. Hierdoor konden wij een totaaloplossing voor een product met werknemer welke de kennis heeft aanbieden.

Vorteile

Dedication, snel resultaat, scherpe prijs

Nachteile

Jonge dynamische organisatie

Enthousiast team dat echt kwaliteit wil leveren en de gemaakte afspraken wil nakomen. Iedereen is bereid een stapje meer te doen om de klant gelukkig te krijgen en te houden.

Vorteile

Leuke enthousiaste klanten

Nachteile

Lange werkdagen

Jobs bei PhysioMatch

Weitere Jobs anzeigen

Möchten Sie wissen, wie es ist, hier zu arbeiten?

Stellen Sie Fragen zum Bewerbungsprozess oder zur Arbeit bei PhysioMatch. Unsere Community antwortet Ihnen gerne.Frage stellen

Gesamtbewertung

• Unternehmen
  • PhysioMatch
  • Bewertungen
Sagen Sie uns, wie wir diese Seite verbessern können
Was würden Sie hinzufügen oder ändern?