Pro Industry
Wöchentliche E-Mails zu Neuigkeiten, neuen Stellen und Bewertungen abonnieren

Bewertungen für Pro Industry

Jobtitel
Standort
Alle 52 Bewertungen werden angezeigt.
Arbeitskultur
Also Pro Industry ist ein Zeitarbeitsunternehmen aber ich habe ein sehr gutes Gehalt! Ich bekomme sofort des Vergleichslohn den der Kunde auch zahlt. Meine Ansprechpartner sind immer freundlich und helfen. Ich wurde auch sehr gut auf das Vorstellungsgespräch beim Kunde vorbereitet. Ich bin sehr zufrieden!
Arbeitskultur
Super voor Pro Industry te werken, je krijgt veel vrijheid als er wordt gezien dat jij er echt voor gaat. Doorgroeimogelijkheden zijn zeker aanwezig en er vinden regelmatig leuke uitjes plaats.
Vorteile
Uitjes, gratis lunches, leuke sfeer.
Arbeitskultur
Heb een nieuwe carrière uitdaging. Waar proindustry mij samen bracht met mijn huidige werkgever. Alles verliep duidelijk en erg vlot.
Vorteile
Leuke werk sfeer en tijd om me in te werken.
Nachteile
Nog niet ondekt
Arbeitskultur
relaxt snel en zorgzaam Staan goed voor je klaar en weten vaak wel een oplossing
Vorteile
klein uitzendbureau
Nachteile
Niks
Bewerten Sie Ihr aktuelles Unternehmen
Teilen Sie Ihre Erfahrungen, um anderen zu helfen
Arbeitskultur
Geweldige organisatie! Hechte club mensen en zeer gedreven! Deze organosatie waardeert haar werknemers en dat is goed voelbaar voor de werknemers!
Vorteile
Gedreven collega's!
Arbeitskultur
Zetten zich ten volle in en informeren je op regelmatige basis over de voortgang alsook nadat je een job gevonden hebt.
Vorteile
Zetten zich ten volle in
Arbeitskultur
Heel tevreden van het super team van pro indusry correct en betrouwbaar
Vorteile
Je kan rekenen op een job via pro industry
Arbeitskultur
Pro Industry heeft mij heel precies begeleid in zoektocht naar een nieuwe job. Ze kijken echt naar je persoonlijke situatie en bemiddelen je naar een vaste job.
Arbeitskultur
Binnen 24h werd ik gebeld om een telefonische inschrijving te doen. Ik kon helaas niet langs komen omwille van het coronavirus. We hadden een aangenaam gesprek en ik mocht direct de maandag daarna starten. Top gasten!!
Arbeitskultur
Ik heb 3,5 jaar heel fijn en met veel plezier gewerkt voor Pro-industry. Het is een leuk team die altijd voor je klaar staat als je problemen ergens mee hebt. Ze nemen je serieus, en ze zijn eerlijk. Dankzij Pro-industry kan ik nu voor vast aan het werk bij het bedrijf waar ik al voor werkte, MSD. Je bent hier in goede handen.
Vorteile
Alleen maar
Arbeitskultur
Pro Industry bestaat uit mensen die weten waar ze over praten, echte vakmensen. Ze willen mensen plaatsen waar ze passen en doen daar ook alles voor. Telefonisch, en op locatie altijd goed geholpen. Kortom, 5 sterren.
Arbeitskultur
Betrouwbaar Zakelijk Klantvriendelijkheid Resultaatgericht Samenwerken Creatief denken Overtuigen
Arbeitskultur
Über Pro Industry habe ich überraschent schnell einen guten Job bei einer Firma gefunden, wo ich dann auch übernommen wurde. Der Optimismus der Kollegen ist wirklich gerechtfertigt. Man kann offen und ehrlich über alles reden und es ist immer jemand ansprechbar. Über die Bezahlung kann man sich wirklich nicht beschweren. Vielen Dank an Pro Industy.
Arbeitskultur
Sehr zufrieden! Wurde sehr gut durch den Prozess begleitet. Man ist auf meine Bedürfnisse eingegangen. Das erste Mal bei einem Personaldienst, wo mir zugehört wurde und in meinem Sinne gehandelt wurde.
Vorteile
fairer Lohn, realistische Übernahmechance
Arbeitskultur
Veel leugens worden hier verteld, toneelstukjes worden er opgevoerd door de gladde arrogante figuren die hier werkzaam zijn. Vanuit het verleden is er nog een goeie reputatie maar die wordt door deze nieuwe boys gauw kapotgemaakt. (kantoor veghel)
Arbeitskultur
Heel leuk bedrijf om voor te werken, iedereen is aardig en behulpzaam, zeker een aanrader!
Vorteile
Goed salaris
Nachteile
Lange werkdagen
Arbeitskultur
Ein guter Personaldienstleister. Ich habe sofort den gleichen Lohn wie die Kollegen im Einsatzbetrieb bekommen!
Vorteile
Bezahlung, Beratung, Freundlich
Arbeitskultur
Leuke en fijne mensen. Altijd vriendelijk geholpen geen nare ervaring. Als je je contactpersoon nodig hebt is zeer altijd. Heb er niets negatiefs over te zeggen.
Vorteile
Ruimte voor ontwikkeling. Goede colega's. Ervaring opdoen.
Arbeitskultur
Ik ben erg tevreden over pro-industry. Waarom? Omdat de jongens altijd vriendelijk, en behulpzaam zijn. Mocht je ergens niet uitkomen helpen ze je gelijk. Mij hebben ze al heel goed geholpen door een passende baan voor mij te vinden. Dus mijn dank is erg groot!
Vorteile
Heel behulpzaam
Arbeitskultur
Ik ga elke dag met een grote glimlach naar mijn werk, dit komt door de leuke collega's, gezellige sfeer, veelzijdige werkzaamheden en vele doorgroeimogelijkheden. Als je een goed idee hebt, dan krijg je de kans om dit in de praktijk te brengen. Toen ik begon bij Pro Industry werd ik met open armen ontvangen en werd er echt de tijd genomen om mij goed in te werken. Ik zit helemaal goed op mijn plek bij Pro Industry en ik ben ontzettend blij dat ik onderdeel mag zijn van zo'n mooie organisatie.
Vorteile
Feestjes, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, veelzijdige werkzaamheden
Arbeitskultur
Ik ben heel erg te treden over pro omdat ze meteen bereikbaar zijn ze zijn ook heel erg behulpzaam en ze helpen meteen als er iets is
Vorteile
Een 10
Nachteile
Heb ik niet